Ingatkan kemarin ada audit, rupa2nya masihhhhh juga ada salesman yang dapat tembus ke opis2 PWK. Dorang 2 nie macam audit jugalah, dengan beg2nya, neck taienya, cuma beza dorg dengan audit..., dorang nie terlampau peramah.
Oklah juga produk dorang nie, bulih kaler (pakai kaler kreyon ja)... lepas tu padam balik pakai tisu (apa jua jenis tisu bulih digunakan termasuk tisu tandas tapi yang belum digunakan lagi laaa... kalu tisu tandas yang suda guna tu bukan apa, takut makin kotor pula)
Produk nie ngam untuk budak2 (anak2 bagi yang suda beranak) bagi melatih mereka mewarna. Produk ini juga sesuei untuk orang2 dewasa yang berperangai budak...kakakak..
Cuma yang bikin musykil kan, bila kena tanya adakah dorang nie suda berhadapan dengan sekuriti di depan...luruuuuussss saja jawapan dorang.... "SUDAH" tapi biasanya jaaa..rang salesman dapat limpas nie sekuriti.
Walaumacammanapun ada juga la kakitangan yang meng'order' produk nie termasuklah tukang post berita nie. Samaada untuk anak2, untuk cucu-cicit dan untuk diri sendiri...
Labels:

0 comments: