Woi...woii... si PIRUT menyinggah di library tadi...
Terkezut juga la...gue, maklumlaaa ini first time gue jumpa member bloggers... dorang si maung lain laaa...suda 2 kali, satu kali tu masa si BooBs...BoBBy singgah dan satu lagi tu masa si Pirut nie laaa... si Lulu pula tidak ta'jumpa si Pirut.. kira satu sama laaa sama gue...sebab dia ada jumpa sama si BoB..
Si Leo Fantasia pulo...ada singgah di library tahun lalu tapi tida masuk... dia di luar ja... suda balik KL baru dia kasitau...
Masa gue masuk pi library...., lepas minum di kantin, gue nampak si Pirut nie di kaunter pendaftaran... Dalam hati...maaaaacaaaam sia kenal nie urang... bila si Reet panggil di kaunter... baru laa si Pirut kasi kenal diri dia nie...
Tinggi juga laaa si Pirut nie... kira-kira 8 kaki, kalau ambik kira, kaki adik-beradik dia ....kekekekekeke...jan marah pirut...tapi ko mimang tinggi..
Dia nie outstation pi Tenom dan dia singgah laa kunun di library, sambil-sambil tu daftar diri jadi ahli...OOOO baru gue tau...selama nie ko tida pernah jadi ahli laini..
Sapa-sapa yang mau melawat blog si Pirut, bolehlah pigi di http://japrin.blogspot.com/ ,dia nie kaki photo juga nie...
* p/s Pirut.....jan heran, masa ko nampak gue tadi tu, pakai tshirt sama seluar pindik, gue tengah cuti tu...sampai hari 5..
Labels:

4 comments:

Japrin said...

Haha... wah dipostkan kah pula di sini? :) thanks for this big acknowledgment brother! nice to see and talk with you all there.. :) Akhirnya sa terjumpa sama kamurang di sana.. hehe.. will see you all then again bah nanti.. :)

11:00 AM, July 04, 2008  
PooWoK said...

pirut, kalu ada masa laie len kali, ko singgah-singgah di libri laie..

3:48 PM, July 07, 2008  
dogoes said...

Pstttt... dogoes ma gurangak pun ada bah p lebri taun lalu, tapi inda kanal mana satu kamurangs... banyak butul. Lama juga singgah sana, siap baca paper lagi tapi inda kana layan ekekeke...

5:22 PM, July 21, 2008  
PooWoK said...

ya ka dogoes....??!! cuba ko pigi kaunter...mimang kana kanal tu...
len kali kasi tau baaa...sebelum pigi libri...

4:44 PM, July 22, 2008