Surprise..!! guess who??!! Satu majlis bagi men"gejut"kan dan meng"ingat"kan seseorang bahawa umur dia telah bertambah, telah diadakan di bilik mesyuarat Perpustakaan Wilayah Keningau.
Lin, salah seorang kakitangan Perpustakaan Negeri Sabah Wilayah Keningau di Seksyen Pinjaman & Galakan Membaca (SPGM) telah dikejutkan dengan satu tragedi sambutan majlis hari jadinya oleh kakitangan PWK.
Apa yang begitu menakutkan ialah apabila lampu-lampu dipadamkan secara tiba-tiba. Keadaan di dalam bilik begitu gelap, ditambah lagi dengan kesejukkan "aircon" PWK. (mak nenek serta cucu-cucunya) .....punyalah menakutkan, sehingga saya sendiri sebagai pengiring si pembawa kek juga turut serta takut. Rupa2nya... ciss...!!! sambutan harijadi pula..itu pun saya ketahui setelah lampu dipasang...
* wwwaakkkakakakakakakak.... sori la geng..gue abis idea la mau 'taroh' dialog... karangan SPM BM gue dapat 8.. sori la yee... apa2 pun nie ada satu lagu... PANJANG UMURNYA...PANJANG UMURNYA...PANJANG UMURNYA SERTA MULIYA..SERTA MUUUUU..LIII..YAA..SERTA MUUUU...LIIII...YAAA..

** semoga dimurahkan rezeki..amin!
Labels:

0 comments: